Specjalista helpdesk/servicedesk

Miejsce pracy: Przeźmierowo/Poznań

Opis stanowiska:

  • samodzielne stanowisko specjalisty/informatyka,
  • odpowiedzialność za systemy informatyczne Klientów,
  • duża ilość zagadnień do rozwiązania.

Oczekujemy:

  • wykształcenie min. średnie informatyczne,
  • co najmniej półrocznego doświadczenia w pracy informatyka lub odbytego stażu/praktyk,
  • bardzo dobrej (praktycznej) znajomości poniższych zagadnień:
  • sieci LAN/WAN – konfiguracja i utrzymanie sprzętu sieciowego, budowa i utrzymanie sieci LAN,
  • instalacja, konfiguracja i utrzymanie systemów opartych  Windows,
  • pakiet biurowy Office,
  • serwisowanie sprzętu komputerowego,
  • technologie sieci bezprzewodowych,
  • bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego i oprogramowania na systemy operacyjne z rodziny Microsoft Windows (systemy operacyjne Windows XP – Windows 8, Microsoft Office, Open Office itp.).
  •  dyspozycyjności,
  • wysokiej kultury osobistej,
  •  sumienności (wykonywanie prac zgodnie z planem, raportowanie, dotrzymywanie SLA).

Dodatkowe atuty:

  •  znajomość: Joomla, Drupal, WorldPress,
  • znajomość : PHP, HTML, JAVA, (w praktyce),

Zadania:

  •  wsparcie dla użytkowników, rozwiązywanie problemów, dobór, naprawa i konserwacja sprzętu teleinformatycznego oraz oprogramowania,
  •  prowadzenie ewidencji użytkowników, sprzętu i oprogramowania,
  •  monitoring systemów teleinformatycznych, archiwizacja danych,
  •  zarządzanie siecią komputerową: konfiguracja urządzeń sieciowych, diagnostyka usterek, modernizacja i rozbudowa.

Oferujemy:

  •  pracę w młodym i dynamicznym zespole,
  •  dostęp do najnowszej technologii,
  •  samodzielność.

Osoby zainteresowane podjęciem współpracy proszone są o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego.